Död

Idag lämnade du oss, idag var dagen där gud fick sin bästa ängel, och även sitt dyraste pris, när du försvann var det som att du tog med en bit av mitt hjärta, och att du lämnade ett tomrum inom mig, även fast du inte har varit en del av mitt liv, JÄTTE länge så gjorde det ändå etremt ont när du stack, du gav ljus till världen genom att bara le, du har och kommer alltid att ha människor på jorden som älskar dig, du kommer alltid finnas i våra hjärta, du är så grymt älskad så det räcker att bli över, hela min dag förstördes när jag hörde det, jag kom hem ifrån en otroligt bra dag i skolan, och då får jag höra att du förmodligen skulle dö idag, jag lovar, även fast jag inte visade det så brast jag i tårar inombords, ja jag skulle kunna fortsätta i all evighet, men jag hittar inga bra ord som beskriver hur jävla ledsen jag är, och hur jävla arg jag är, jag hatar gud, jag bokstavligt hatar gud,
men det jag försöker få fram är att du kommer alltid finnas i våra hjärtan och jag kommer aldrig sluta älska dig :'(
hoppas du har det bra i himmlen
R.I.P, Jan Dahlskog ( pappas morbror )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0